Followers

Friday, December 17, 2010

TeNtaNg aQuw =)

Perkara yang paling nakal pernah kamu lakukan ketika dibangku sekolah ?
  • Ponteng sekolah ( Form 3 ) , saya ponteng dengan kawan ( lelaki & perempuan ) . kita orang g karok sebab sekolah saya sebelah shopping mall je .. hehehehe .. pas tu time tu gak la kantoi nga akak ,, hehehe ,, ( keadaan muka cuak ) .. nseb bek akak ,, nga k.iffa lak tu ,, k.iffa xpew .. dy xmara pon ,, hehe .. law kantoi nga my dad and my bro .. elek sy kne lmpang je kat c 2 .. hehehee .. bak kte owg nseb r kan .. hihihihii ...
Sikap lelaki yang kamu paling pantang ? 
  • Saya xsuka lelaki yang panas baran , lelaki yang suka nak pegang2 xtentu pasal , lelaki yang merokok dan lelaki yang x tke cre xpedulikan saya . Saya kurang berkenan nga laki cm ni .. hehe ..
Persembahan pertama yang kamu pernah lakukan semasa di bangku sekolah ?
  • Saya pernah menari poco-poco dan pertandingan model . Time tu pertandingan Hari Guru ! baek pnyer persembahan r .. Hahaha .. first2 da mengigil an ngan sorakkan orang ramai mse nak nek pentas tu an .. tp alhamdullilah la time sy mengigil tu sy kalis so xnpk sgt la ,, haha .. yang paling sy epy ,, pertandingan model pakaian saya dapat no 1 ,, bab form 5 saya sowg je masuk .. yang len junior la ,, tp tarian kumpulan sy xdapat no 1 bab no 1 dak laki y dapat .. dowg wt tarian shuffle ,, so dowg mng la ,, dapat no 2 pn da ok da ,, y pnting menang kan ,,, ^____^ ..
Jika jodoh boleh dipilih , kamu mahu memilih calon dari mana ?
  • Of coz la kelate ,, hehehe ,, sb sy kan owg kelate ,, ehem2 sy pn orang kelate gak .. hehe ,, bak kate orang kelate ,, " sene nok wat kiro la kelate samo kelate " hehehe ^___________^
Berapa berat badan anda sekarang ?
  • Sekarang berat saya 48kg .. berat an .. mne xberat pas mam baring ,,, hehe .. berat badan saya meningkat semenjak saya study kat kolej ,, berat badan saya naik mendadak .. sebelum saya masuk kolej berat saya jz 42 je .. ble g sana 2 mggu .. ( amik ko ) naik tros ,,, naik dan naik .. cmpai skunk la 48kg .. so sy nga diet .. haha .. diet la sgt ... kikiki  

No comments:

Post a Comment