Followers

Saturday, April 30, 2011

MISS YOU !

 

Saya dapat merasakan ada sesuatu yang ta kena . 
adakah si dia selingkuh dengan ku ? OMG ! jangan sesekali melakukan perkara yang BODOH .
malam ni paling menyakitkan hati aku , aku rasakan , aku dilayan macam SHIT ! 
pergghh malam ni mang aku sakit aty glew , aku da pk bukan2 . aku ta tahu nak cakap cm ne , betape pedihh nye aty aku ny . ye ye ye ! 
aku sabo selagi aku ley sabo . tapi ko ta penahh taw yang aku rindu kau . dari tadi aku call kau macam owg bodo . tapi satu pon ko ta answer ! :'( . 
sampai aku tertdo menunggu ko call aku .
camny ker cara kau melayan aku ha ! cam ny . perrhh ko mang betul2 sakitkan hatu aku derr . kau mcg aku miz aku , ad ko call aku . tade kan ? bagus bagus bagus . 
ko mang terbaekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ! 
ok buang mase aku je kot update cm ny . OK BYE ! 

mOod ~ perasaan yang teramat merindui si dia tapi langsung ta pedulikan sama sekali . thnx 4 evrythtim :) . ya aku masih bole senyum !

No comments:

Post a Comment